Måndag 25-05-09

Idag är det måndag och lång helgen är över. Skit gött att ha långhelg. I fredag så var jag ute i bonneland hos Mathilda som fyllde 17 år. Grattis. (Bilder finns på mikn bdb) Lördagen händer det inte mycket bara lite plugg. sen var det ju redan söndag tiden går fort. Då pluggade jag kl 15 så skulle jag döma TFK - Lilla Edet. TFK vinner ju så klart med 4-2. Kl 17 så spelade a-laget och vi vann för en gångs skulle, det blev till slut 3-1 skit gött. Sen bara det bara hem och plugga.

Nu är det måndag och snart träning. Hade mitt Medicins grundkurs prov idag. Det gick väl sådär. slutade ju efter provet så var klart typ 11 skit gött.

Ha det bra
Puss och kram Daniel ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0