Måndag 8-06-09

Helgen är över men snart sommarlov skit gött ska jobba då, börjar om en vecka. Det hände inte mycket i helgen.
Jo jag såg på två filmer dom måste ni bara se, Det är Bolt och Wallander hämnde skit bra.

idag är det måndag. Hade bara en lektion idag och det var svenska fast det vara typ ingen lektion satt bara och inte gjorde något. Sen så åkte jag ner till stan och träffade Mamma. Skulle köpa lite sommar kläder. (bilder kommer)
Fram till kl 17 så har jag bara chillat. För då började min träning. Det gick bra på träningnen. Imorgon så ska jag till Falköping och spela match där var jag också förra veckan och spelade mmatch, då gjorde jag första målet för säsongen jippi.
nä nu ska jag snart gå och lägga mig God natt

Puss och kram Daniel ©


  (badbyxor)

 (svarta halvkorta, jeansen shorts)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0