Torsdag 02-04-09

Fy fan vad jag är dåligt på att skriva. Det var ju 2 veckor sen jag skrev senast får skärpa mig. I fredag så var vi hos Johan som fylde hela 17 år. Bara ett år kvar till han är 18. Nu på lördag så ska vi hem till henne för då blir hon 17 år. I dena så kom friens och prata om mobbing i skolan. Efter det så skulle vi välja ut två st kompis-stöttare i klassen. På onsdagen så var det första April inte så himla långt kvar till sommarlovet. Då lyssnar vi på en som hade föreläsning i klassen om våld. Det var rätt intressant.
Och nu är det torsdag och vi va ledig idag skit gött. Det är ju snart lov också. Hoppas det händer något roligt då.
Nu ska jag inte sitta här och skriva mer, måste plugga till idrotts provet imorgon. Eftersom jag har träning i kväll!

Puss och kram Daniel ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0