Future cup 11-04-09

Idag fick jag gå upp ca kl 6,30 för kl 8,30 hade Robert samling (bror) för han skulle ner till GBG och spela cup. Första matchen gick kl 9,40 mot köpenhamn. Där spelade dom 0-0. Nästa match dom skulle spela så var det kl 17,15. Så det blev en hel del väntan. Den matchen förlorade dom med 9-1 fast då möter dom sveriges bästa 94:or.
Vad gjorde jag då under tiden. Jo jag gick och tittade lite i affären, men hittade inget. Sen gick vi förbi gammal ullevi där IFK mötter Djurgården. Jag kan bara säga att IFK hade tur. Nä vi var där så såg vi poliser som tog djurgårssuppotrar.
Det va det jag typ gjorde när jag väntade på att dom skulle spela nästa match





Puss och kram Daniel  ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0