Torsdag 18-12

Började kl 10 idag skit skönt. Fast det va ju inte så skönt med att vi hade prov i medicins grunkurs. Men jag tyckte att provet gick skit bra bättre än vad jag hade trott:D Så va det jul lunch i skolan. nja det va så där heheh. matten som vi hade efter lunch va också lite lång tråkig. På eng fick slut eller arbeta hemma. så jag gjorde du så klart, vem vill vara kvar i skolan?

Så nu är jag nästa klart med min eng...
Resten av dagen blir väl att jag kanske tittar på en film.

Imorgon är det jullov. skit skönt. Kanske ska gå och hämta min syrra på förskolan imorgon.

På lördag ska jag stå i Oden och sälja lotter mellan kl 13-16 så kom ditt och köp av mig!!!!

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Niclas

Skönt. Bra att det gick bra på provet då.

Fan va skönt me lov eller? :D

ja kommer snart te sverige, kommer bli gött.

Brännt mig så ja har 39 graders feber nu xD haha



kan dock inte komma o köpa lotter :P

2008-12-18 @ 17:40:36
URL: http://niclas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0