Tisdag!

Idag är det Tisdag, ännu märmare jul alltså bara 8 dagar kvar nu.
Idag va det skolan som vanligt. Började kl 10 och slutade kl 14. Fick lämnat in Svenska bokrecesion idag. Hoppas den nu blir bra. Imorgon på vo:n så får vi veta om vi är G på provet.

Idag blir det nog att jag ska åka ut till siba med Mamma. Måste köpa julklapp till pappa. tycker det är skit svårt och hitta något till han.
jag måste också göra klart vo arbeter som ska vara inne imorgon får se om jag gör det innan jag åker till Siba eller efter.

Sen sa Mathilda att på Måndag så ska vi vara hos mig och ha julklapps lek. Måste ju ut och köpa julklapp till det också, men det ska nog lösa sig.

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0