Söndag 21-12

Fjärde advent idag då!!!
Tre dagar kvar nu till jul.
Blev väckt kl 11 idag.
Gick till öb idag kl 13 för att titta om jag hittade någon present till imorgon, sammtidig tog jag lite kort på vägen. ska ha Julklappsleken med kompis skoj skojj. Jag hittade allt något men det får nu se imorgomn dom som kommer hehe. sen va det typ hem och äta åt spageti och köttfärsså idag mums det är gott. Mamma och Pappa skulle åt till siba idag så jag åkte med dom. jag hittade inget där ute som vanligt. Mamma hittade lite grejor.
När jag kom hem så va det ju Grinchen på tv blev lite tittade där. man har också hunnit hem och duschat.
Mamma har gjort ännu mer julgodis idag.
oj då kl är så mycket, skulle ju titta på en film som började kl 21


puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0