Onsdag 17-12

Jadu vad har hänt idag då!! det var ju skola som vanligt idag. Det är skönt bara två dagar kvar i skolan sen är det JULLOV JIPPPI!!!! på vo:n fick vi vet tillbaka provet som fick gjorde förra veckan. Fick och fick va det väl inte riktigt. Fick bara veta om vi va G eller inte. Jag fick då G-. Ialla fall G behövet ju inte göra om prov. Sen va det Eng, vi gjorde arbetet som ska vara inne imorgon. Sist men inte minst hade vi bild. Tycker det är skit tråkigt.

När jag kom hem fick jag höra att min handledare hade ringt mig. Alltså om min apu-plats så jag ringde upp henne. Vi bestämer att jag skulle besöka henne på måndag kl 13.30. får se hur det går. Fick också vet att jag börjar 6.45 första dagen.

Sen blev det att jag pluggade på medicins grundkurs, Skit svårt.
och nu hanmnade jag här hehe. Får väl titta igen medicins grundkurs en gång till sen.

Just det mamma har bakat julgodigs. Som är så himla gott.


kakka. Fast detta är då hallongrottor skit goa.


sen har även våran julgran kommit upp. Asså det är bara en vecka kvar nu.

JulgranJulgran

Kommentarer
Postat av: Niclas

inne på näst sista dagen i skolan nu. fan va skönt.

sen lov :D



ge mig julgodis! Jag älskar julgodis!

GOD JUL :P :D



Söt julgran! (Y)

2008-12-18 @ 11:00:04
URL: http://niclas.svanholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0