Julen över 25-12

Igår så gick jag upp kl 11.30. Tog mig en dusch, sen åt jag frukost, Mobror och Morfar kom runt 13.30 då skulle vi ät middag. Vid 14.30 när vi hade ätit färdigt så kom mina kusiner och så drack vi kaffe. Kl 15 så blev det ju klart Kalle Anka. Efter kalle så åkte dom hem. det gjorde även Tomas. då vara bara morfar kvar. Då öppnade vi packeten tomten hade kommit hem. efter det så blev det bara titta på tv resten av kvällen

Idag är det Torsdag och julen är över.  var nere på OnOff mellandagsrea men jag hittade inget .kl 14 ska vi äta middag hos famor. så jag har varit där sen 14 och kommit hem nu. Får se vad som händer sen.

imorgon kväll ska jag nog hem till Mathilda och hitta på något.

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0