JUL

NU är det inte långt kvar till julafton, bara 9 dagar. Det är så himla mysigt med julen. Iår har jag faktist inte bakat några pepparkakor än, som är så himla gott. Det kanske kommer!!
Sen så måste jag ju ut och handla klart mina julklappar,har bara pappa kvar men det är ju skit svårt och köpa något till han.

NU är det inte långt kvar till julafton. Det är så himla mysigt med julen. Iår har jag faktist inte bakat några pepparkakor än, som är så himla gott. Det kanske kommer!!  Sen så måste jag ju ut och handla klart mina julklappar,har bara pappa kvar men det är ju skit svårt och köpa något till han.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Julen är mysig ja :) synd bara att jag är fast här i Thailand över jul och nyår =(



Hatar o köpa julklappar.. Jag har så svårt o välja saker.. :S



Ha det gött daniel

2008-12-16 @ 20:55:43
URL: http://niclas.svanholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0